Brev:
Aldrig mere boghvede?
18. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Aldrig mere boghvede?
Kære Helen.
Min datter elskede virkelig boghvedegrød med en lille smule hjemmelavet æblemos på, men nu hvor hun er 6,5 måned får hun hjemmelavet havregrød til morgen og øllebrød til frokost, som der står i din bog.
Begge dele spiser hun, øllebrød er klart favoritten fremfor havregrøden.
Er det helt slut med boghvedegrød, altså hun må ikke få det til morgenmad bare hver anden dag i stedet for havregrød?
:)