Brev:
Baby 6 uger vil ikke sove om dagen
3. marts 2014
Alder:
1 mdr.
Baby 6 uger vil ikke sove om dagen
Hej Helen
Min datter på 6 1/2 uge vil ikke sove lure om dagen/ aftenen og er næsten vågen fra kl 7.30-22.30. Hun sover mellem 8-13 timer i døgnet.
Hun får flaske ca 6-7 gangen døgnet efter behov men ca hver 3-4 time og forsøger at putte hende i mellem måltider. Hun sover int fra kl 23-04 og 5-7.30 i vuggen på eget værelse.
Lurene er i enten vuggen på værelset, i liften eller i barnevogn. Der er ingen forskel hun falder næsten i søvn og vågner med et skrig kort efter. Jeg giver sutten, trøster og tager hende kun op hvis hun ikke stopper gråden.
Kan du give mig nogle råd til bedre søvn i den alder?
Hvor er det bedst at hun bliver lagt til at sove lur, når hun sover i vugge selv om natten?
Må vuggen stå i stuen om aftenen ( afskærmet for lyset med tæppe) når hun ikke vil sove mellem 19.30-22?
Med venlig hilsen
Rikke