Brev:
Nan 1 og Nan 2
2. marts 2014
Alder:
8 mdr.
Nan 1 og Nan 2
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål som jeg synes at det er svært at finde et klart svar på.
Min pige på 8 måneder ammes ikke længere. Hun har indtil videre fået Nan Pro 1 i flaske og til måltider. Måltidsrytmen og frekvensen er ret lig den du anbefaler i din bog :-)
Skal jeg skifte fra Nan Pro 1 til Nan Pro 2 nu?
Med venlig hilsen
J's mor