Brev:
Falde i søvn i sengen
2. marts 2014
Alder:
8 mdr.
Falde i søvn i sengen
Hej Helen
Tusind tak for svar, jeg tror at noget af problemet var at hun var ved at få tænder...
Når jeg ligger hende til formidag får hun ikke bryst men sover hun hvis jeg ligger hende i liften og rokker den lidt, hun får heller ikke mælk før eftermiddags lur men igen så skal hun i liften og rokkes lidt med eller gå en tur...lige pt sover hun kun meget lidt om eftermiddagen, så hun er allerede mega træt kl 17 så kl 18 der sover hun.. jeg har din bog :O)
Jeg synes bare jeg er lidt forvirret over hvad jeg egentlig skal gøre for at å hende til at falde i søvn selv i sengen... hun vælter rundt.. måske jeg ikke er tålmodig nok.. det vil nok tage ret lang tid at få hende til at sove selv, også om natten når hun vågner
Venlig hilsen
Maj