Brev:
Putteritual - 4 mdr.
21. januar 2014
Alder:
4 mdr.
Putteritual - 4 mdr.
Hej Helen
Vores søn er nu 4 mdr (og en uge:)) så tænker vi skal til at være mere bevidste om at putte på samme måde hver aften. Du skriver ofte at det er godt at amme så babyen et lige ved at falde i søvn og så lægge barnet - hvad skyldes det?
For synes jeg læser andre steder, at det så kan forbinde det at sove med altid at skulle have mad først, så bedre at blive puttet direkte i egen seng.
Pt ammer jeg til han falder i søvn og lægger ham så over - men synes sjældent det lykkes mig at ligge ham mens han stadig er lidt vågen. Prøver jeg at tage ham fra mens han stadig sutter lidt så brokker han sig og så pludselig falder han i søvn hvorefter jeg lægger ham, men han registrerer det sjældent.
Har du nogle ideer til hvordan det gøres bedre?
Kærlig hilsen
Signe