Brev:
Vand til måltiderne
16. januar 2014
Alder:
7 mdr.
Vand til måltiderne
Hej Helen
Vores dreng er god til at drikke af glas og vil gerne drikke vand, men hvor meget må han egentligt få?
Vi har tit begrænset hans indtag af vand før og under måltiderne, han får vand men ikke ad libitum, så han ikke fylder maven med vand. Han får lov at drikke alt det vand han vil, når han begynder at sige fra overfor grød/ mos, men er det korrekt.
Med venlig hilsen
J