Brev:
Sover kun én times lur - 15 mdr.
14. januar 2014
Alder:
15 mdr.
Sover kun én times lur - 15 mdr.
Hej Helen.
Vores dreng på 15 måneder er begyndt kun at sove en lur vilke også er godt nok, men problemet er han kun sover 1 time og det syntes jeg ikke helt er nok når man ikke er større og går i vuggestue hvor der sker så meget hele tiden.
Han står op kl. 07.00 bliver afleveret i vuggestue kl ca. 09.00 og sover til middag fra ca. kl 12.00 til ca. 13.00 og går så i seng kl 19.30, så syntes det virker for lidt kun at sove en 1 time til middag, er jeg helt galt på den? men problemet er han vil ikke sove formiddagslur mere, det er kæmpe kamp hvis vi skal have ham til det.
Vores andet problem er vi har altid bare har kunne lægge ham til at sove til aften uden problemer når han har fået sin flaske har han bare vendt sig om på siden og lagt sig til at sove men nu må vi ikke forlade værelset før han er faldet i dyb søvn og så vågner han ved ca. 1 tiden og vil kun sove igen hvis han lægger inde i mellem os men det er vi ved at være godt trætte af men gider heller ikke en halv nat med gråd....
Hvad kan vi gøre eller er det bare en periode?
Håber du kan hjælpe os :-)