Brev:
Fra amning til mælk i kop
12. januar 2014
Alder:
7 mdr.
Fra amning til mælk i kop
Hej Helen
Lige endnu et spørgsmål fra mig. Vi skal snart på en uges ferie sydpå, og når vi kommer hjem er der kun 2 en halv uge til jeg starter på arbejde. Hvordan gør vi helt praktisk med hensyn til at hun skal undvære middagsamningen (spiser meget, begge sider) og vænner hende til mælk af kop til når far har barsel?
Skal vi begynde på ferien eller først når vi kommer hjem ... og kan man mon gøre det gradvist eller hvordan?
Med venlig hilsen
Mor