Brev:
Gumle-mad?
9. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Gumle-mad?
Hej Helen!
Hvad må min kære dreng få at sidde med for sådan at "mærke" / "gumle" lidt på maden?
Og vil du være sød og give mig alle detaljer med? :) Som, altså, rugbrødsstave - er det bare et stykke rugbrød skåret ud i hvor stor en skive, og hvor ristet skal det være?
Osv. :) Vil gerne være helt sikker på, at jeg gør det rigtigt.
Tusind tak!