Brev:
Vitaminer og forskel på mærker
9. januar 2014
Alder:
6 år, 6 mdr.
Vitaminer og forskel på mærker
Hej Helen.
Begge mine piger på 6½ og 2½ får dagligt multitabs vitamin med ekstra kalk, da de ikke drikker så meget mælk. Carolina slet intet.
Nu så jeg nede på apoteket at de har deres eget mærke som er en del billigere. Jeg spurgte til forskellen og hende dernede sagde at der ikke var forskel. Ved du om det er rigtigt? For der er jo næsten 100 kr. til forskel, så tænker det ikke helt kan være det samme.
Hilsen Charlotte.