Brev:
Søvn og trivsel nr. 3
7. januar 2014
Alder:
5 mdr.
Søvn og trivsel nr. 3
Hej Helen
Ja så har vi et tillægs spørgsmål mere :-) Vi får rigtig brugt vores bruger denne måned.
Vi har haft et ekstra besøg af vores egen SP i dag for at hører hende hvad vi skulle gøre med hensyn til vores datters søvn. Hun forslog at vi i stedet for at give vores datter en 4 lur, at vi i stedet puttede hende til natten kl. 17.30-18. Hun mente at vores datter måske hellere ville have den rytme at blive puttet tidligere.
Det er vi meget i tvivl om vi skal gøre i stedet for at prøve som i dag med en 4 lur og putning kl. 19-19.30, så vi ville hører hvad du mente? Vi er bange for at hun begynder at vågne tidligere og stille og roligt vende rundt på nat og dag.
Hilsen Helle