Brev:
1 år og søvn
6. januar 2014
Alder:
12 mdr.
1 år og søvn
Hej Helen.
Kan du hjælpe mig med svar på hvorfor min datter står op kl 5, når hun kommer i seng kl 19.00-19.30. (Hun er også begyndt som før at vågne 10 gange om natten, hun skal så ''bare'' have dyne på og holde i hånd, hun sover inden ved os stadig i sin egen seng op af vores. Amningen holdte i start december )
Hun sover middagslur ved 11 tiden +- 30 min og sover gerne 2 timer.
Hun har aldrig sovet som en drøm, men hun blev indlagt i december for astmatisk bronkitis og er nu på forebyggende medicin morgen og aften og efter vi kom hjem fra hospitalet har hun sove som en drøm i 14 dage.
Hun begyndte at sove 1 lur dagligt efter hospital besøget på alt fra 1 - 2 1/2 time.
Hun begyndte at komme i seng ved 18-19 tiden og sov uden at vågne til 6-7 om morgenen.
Det var så skønne 14 dage når man aldrig har prøvet det i hendes nu 1 år lange liv.
Hun er glad og trives og leger tagfat og griner hele dagen, og hun er nem at få til at sove nu også så hun er alt igennem perfekt, jeg kunne bare godt tænke mig hun sov 1 time længere om morgenen, og kan ikke begribe hvis hun skal 1 times senere i seng for jeg synes ikke hun sover særligt meget.
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen den trætte mor