Brev:
Sove længere om natten
3. januar 2014
Alder:
13 mdr.
Sove længere om natten
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar. Der er sket nyt siden jeg skrev sidst. Vi har været til kiropraktor. Han var låst i nakken. Efter tre behandlinger er, der sket meget med hans søvn. Det går den rigtige vej.
Vi har problemer med, at han står op midt nat. 4-5 tiden. Du skrev sidst, at vi skulle rykke hans rytme - hvordan?
Vi har nogle dilemmaer, der gør det svært.
- Må vi vække ham? Nogle siger, at det må man ikke - søvn avler søvn
- Han går i dp, hvor han bliver puttet senest kl. 12, da hun vil have pause. Han sover gerne 3 timer hos hende (gør han aldrig hjemme)
- Felix er altid tidligst putteklar efter tre timers vågentid.
- Vi har tænkt, hvornår man dropper formiddagsluren? Han er næsten 13 mdr. Vi tænker jo om det giver mere nattesøvn.
Siden sidst har han selv afvist at blive ammet, så det er vi holdt op med. Han får natmad i stedet. Han bliver stadig puttet kl. 19. Vi har svært ved at trække ham, når han står tidligt op og i forhold til rytmen i dp'en.
Hilsen
Felix´Mor