Brev:
Er vågen flere timer om natten
19. december 2013
Alder:
21 mdr.
Er vågen flere timer om natten
Glædelig jul :)
Inden jeg snart går hjemmefra, har jeg brug for din hjælp. Min "lille" dreng på 21 mdr vågner stort set hver aften/nat. Han kan være vågen flere timer. Altså 3-4 timer. Synes jeg har forsøgt ret meget. Taget ham ind til mig, puttet ham, prøvet at lade ham ligge osv. Intet hjælper. Tager vi ham ind til os, så går der ikke lang tid før han har en fest. Enten står han op eller også laver han en masse. Kan sagtens putte ham men så går der 15 min og så kalder han på mig. Reagerer jeg ikke, siger han at han er tørstig. Ignorer vi også det bliver han gal og skriger og græder. Skal siges at det med at lade ham græde, ikke sker, da jeg er klar modstander af at lade ham græde sig selv i søvn. Men forsøgsvis har jeg forsøgt ikke at rende ind til ham, så snart han kalder.
Jeg kan rende hos ham et utal af gange. Give vand, nusse ham og putte ham. Hvad skal vi gøre? Han har dræn og har fået tjekket dem, alt skulle være fint. Så ingen øreproblemer. Nægter vi ham vand, bliver han tosset. Selvom han ikke er tørstig.
Jeg har et par gange prøvet at give panodil, hvilket ingen effekt har. Så det virker som en dårlig vane. Det har har stået på i over 3 mdr nu.
Hjælp!
Med venlig hilsen
Jannie