Brev:
Bryst-afhængig
11. december 2013
Alder:
7 mdr.
Bryst-afhængig
Hej Helen :) Tak for en super hjemmeside!
Vi har et problem med vores dejlige datter på 7 måneder. Siden hun blev født har kun faldet i søvn i mine arme, ved amning. Når jeg prøver at lægge hende fra mig vågner hun som regel og begynder at græde, og så må jeg starte forfra. Hun sover i vores seng hver nat. Vi har prøvet at lade min mand overtage om aftenen men det resulterer kun i gråd, indtil jeg så overtager og ammer hende i søvn. Vi har prøvet adskillige sutter, men hun bider dem kun, vil ikke sutte på dem. Sutteklude er heller ingen succes.. Hun begynder også at græde næsten hver gang vi skifter hendes tøj, og holder op så snart vi tager hende op. Hvad er der galt? Hun er ellers en meget glad og tilfreds pige.
Problemet er at nu skal hun starte i vuggestue om mindre end en måned og vi er meget bekymrede over hvordan hun kommer til at takle det, når hun kun kan sove ved mit bryst og kun er blevet passet af andre meget få gange, og kun maks. 1 time ad gangen.
Hun fik to tænder da hun var 5 1/2 måned og 6 måneder uden besvær. Spiser 3-4 måltider om dagen og hun er meget spiseglad og rigeligt med modermælk og vand. Sover fra 22-10. 12-13, 16-17.30.
Hvordan kan vi rette op på problemet indtil hun skal starte i vuggestuen? Vi har brug får råd til at få dagligdagen at hænge sammen, håber du kan hjælpe os :)
Hilsen