Brev:
Kun sove i barnevogn
9. december 2013
Alder:
4 mdr.
Kun sove i barnevogn
Hej Helen.
Vi har en datter der kun vil sove i barnevognen om dagen. Hun sover i voksi i barnevognen. Det er en hvor der ikke kan skiftes dyne. Så snart jeg putter hende i voksiposen sover hun og det er jo dejligt.
Problemet er når vi skal et sted hen og jeg ikke kan have barnevognen med. Jeg prøver at tage voksien med, men da hun sover indenfor kan jeg jo ikke putte hende ind i voksien, da hun får det for varmt. Derfor har jeg lagt hende på voksien og lagt hendes dyne over hende og kun løst puttet voksien omkring hende. Jeg har prøvet at putte hende i liften og jeg har prøvet at putte hende i hendes babynest og så lægge hende i sengen.
Uanset hvad vil hun bare ikke sove! Jeg har også prøvet det herhjemme for at vænne hende til det, men hun græder og græder. Så snart jeg putter hende i voksien i barnevognen sover hun. Det bliver jo også et problem hvis det bliver så koldt udenfor at hun ikke må sove udenfor. Hun får det jo alt for varmt, hvis jeg putter hende i voksien. Hvad er det jeg gør forkert? Hvis jeg ikke putter hende i voksien vil hun ikke sove :(
Hilsen