Brev:
Søvn og bleskift
5. december 2013
Alder:
1 mdr.
Søvn og bleskift
Hej Helen.
Vores datter på en måned, bliver ammet nogle gange om natten og i den forbindelse har vi været meget i tvivl om hvorvidt bleskift trumfer hendes søvn?
Alle steder læser vi jo at spædbarnet søvn er hellig og ikke må forstyrres og det kan vi sagtens forstå, men om natten sker der ofte det at jeg, når hun vågner, ligger ned og ammer hende og så kan jeg ofte lugte især hvis der er tis i bleen.
Så plejer vi at lave en lille pause i amningen og skifte hende og så får hun mad igen
og dier sig i søvn.
Er det i orden eller skal vi hellere lade hende spise færdig og bare falde i søvn?
Men hvad så med rød numse, er det ikke synd for hende at ligge for længe med
en ikke ren ble?
Tak for hjælpen :)