Brev:
Søvn - vågner efter 1 time
2. december 2013
Alder:
4 mdr.
Søvn - vågner efter 1 time
Hej Helen
Jeg vil høre om du har et godt råd.
Min datter på knap 4 måneder falder for det meste fint i søvn om aftenen ved at vi vugger hende lidt i hendes lift, men så vågner hun efter en time og så kan det være svært at få hende til at sove.
Jane