Brev:
Tudkop vs alm kop/glas
28. november 2013
Alder:
4 mdr.
Tudkop vs alm kop/glas
Hej Helen
Når Klara skal opstarte på at drikke vand, må det så godt ske af en tudkop eller skal det være er alm glas?
Jeg tænker at hun nok skal lære at drikke af et alm glas, når hun bliver lidt større?
Hvad er din faglige vurdering?
Venlig hilsen
Linda