Brev:
Varieret søvn om dagen
17. november 2013
Alder:
4 mdr.
Varieret søvn om dagen
Hej Helen
Lige et kort spørgsmål. Jeg har en datter på snart 5 måneder (23.11) og jeg vil bare lige hør om hvor længe man skal lade hende sove af gangen, når man putter hende om dagen??
Skal man vække hende efter noget tid f.eks. 2 timer eller skal man lade hende sove til hun vågner???
Hun sover mellem 8-9 timer om natten..
Og det er forskelligt hvor meget hun sover om dagen. Nogen gange sover hun ikke om formiddagen, men tager en ordentlig lur til middag omkring 3-4 timer og så en halv time til aften og så kommet hun i seng kl. 22
Andre dage sover hun måske 3 timer til formiddag og igen 3 timer til middag og nogen gange en halv time til aften..
Jeg er lidt i tvivl om, om man bare skal lade hende sove til hun vågner af sig selv.
Hilsen
Annette