Brev:
Grød og MME - 4 mdr.
12. november 2013
Alder:
4 mdr.
Grød og MME - 4 mdr.
Hej Helen - et simpelt spørgsmål herfra, jeg ikke lige kan finde svar på i dine bøger;
Mht. grød - SKAL det laves med MME eller brystmælk?
Jeg kan desværre ikke malke ud, og er urolig for, hvad MME kan gøre ved min søns sarte mave, der har lidt af luft kolik - og stadig er plaget af luft om natten.
Kan jeg lave det på udelukkende vand? Eller er der en særlig MME du kan anbefale? Måske en særlig grød/frugtmos der er god for ham?
Det er jo en jungle, hvor er der meget MME at vælge imellem, og jeg bliver sådan i tvivl.
På forhånd tak - igen igen!