Brev:
Putning til nat
2. november 2013
Alder:
3 mdr.
Putning til nat
Hej Helen igen igen :)
Et stykke tid nu har Klara 13 uger haft en aften/natterytme der sagde: 1/2 time fra 18-18.30 derefter vågen indtil kl 20.00 hvor hun sov til kl 22.00 herefter vågen indtil kl 23/23.30 hvorefter hun sover til kl 5/5.30. Så går der en time hvor hun er vågen og hun sover igen til omkring kl 8/8.30 .
Jeg blev træt af at sidde oppe ved hende indtil kl 23.30 og tænkte vi ville prøve at putte hende før. (Om aftenen sover hun i stuen ved os mens vi ser fjernsyn eller snakker). Så kl 20 puttede vi hende i soveværelset. Hun vågnede først kl 2.30 og var sulten. Desværre var hun derefter vågen indtil kl 5.00 om morgenen. Hun var ikke ked af det, ville bare ikke sove :( så sov hun til kl 9.00.
Kan det være en overgang at hun er vågen så meget om natten? Generelt har hun svært ved at falde i søvn når hun har sovet så længe, men jeg synes det er vildt! Har du nogen gode råd? Jeg er træt af at sidde oppe til sent med hende, men det er værre at hun er vågen SÅ længe om natten? Er der noget vi kan gøre? Generelt har hun svært ved at falde i søvn og hun sover derfor meget i slynge-vugge.
Venlig hilsen
Linda