Brev:
Søvn 14 1/2 måned
16. oktober 2013
Alder:
14 mdr.
Søvn 14 1/2 måned
Hej Helen.
Igen et spørgsmål angående min søns søvn.
Min søn sover efterhånden rimeligt om natten. Han skal have en sut et par gange, men det er ok. Problemet for mig opstår om morgenen hvor han står op omkring 05, det er meget tidligt for hele familien. Han virker selv træt og uoplagt. jeg mangler råd til at få ham til at sove længere.
Han bliver puttet 19.15-19-30. Det hjælper ikke at tage ham over i min seng, han roder rundt og kravler op på mig osv. i løbet af dagen bliver han puttet fra 9-11 og sover normalt 14-15 tiden og en times tid. Det begynder at blive svært at putte ham om eftermiddagen. Har han en alder hvor han skal til at sove kun en gang?
Jeg synes bare han står meget tidligt op i forhold til at han står så tidligt op.
Hilsen
frustreret træt mor