Brev:
Ked af det ved putning
11. oktober 2013
Alder:
3 mdr.
Ked af det ved putning
Hej Helen
Min søn på 16 uger er pludselig begyndt at blive ked af det, når han ligges i sin seng til putning. Han græder utrøsteligt, og det er opstået ud af ingenting.
Jeg har hele tiden brugt det samme putteritual.
Når han ligges. viser jeg ham også sutten, som han selv forsøger at tage fat om med begge hænder og putte i munden (jeg hjælper ham med det)
Men senest græder han bare endnu mere, når han ser den.
Han virker træt, og klar til at sove.
Hvad kan dette mon skyldes?
Tak og god weekend og god fornøjelse på messe :)
Mor