Brev:
Sove på eget værelse
10. oktober 2013
Alder:
3 mdr.
Sove på eget værelse
Kære Helen
Tak for dine god råd tidligere. Nu har jeg endnu et spørgsmål.
Min datter er ved at være 4 måneder nu. Og hun er noget af det dejligste jeg endnu har set og mødt.
For 2 uger siden lagde vi hende i barnesengen i stedet for i liften, da hun er blevet for stor til den. Og det går rigtig godt med at sove i sengen, vi har dog dækket en tredjedel af sengen af med tæpper for at den ikke virker for stor.
Hun sover dog stadig inde i soveværelset ved siden af min side af sengen, mit spørgsmål går på:
Hvornår er det passende og sætte sengen ind på hendes eget værelse, så hun sover derinde i stedet for inde i vores soveværelse???
Vil der overhoved være et bestemt tidspunkt, der er bedre end andre, og hvilken alder skal hun have, jeg høre mange der siger at hun skal der bare ind på værelse og sove med det samme. Jeg var selv en der sagde det før jeg fødte hende, andre siger at der skal mindst gå et halvt år før børn skal sove på eget værelse. Jeg er lidt forvirret.
Hvad er din mening om det???
Med Venlig Hilsen
Den forvirrede mor ;O)