Brev:
Putning til lur
9. oktober 2013
Alder:
6 mdr.
Putning til lur
Hej Helen.
Jeg har de sidste 3 mrd haft svært ved at putte min datter på 6 mrd til sine lure. Siden hun var 3 mrd har hun ikke ville have sutten.
Før der lagde jeg hende med sutten, lagde dynen hen over og gik, så faldt hun selv i søvn.
Men idag kan jeg ikke ligge hende sådan, hun græder og græder, er nærmest sur når jeg ligger hende i sin seng.
Nogen gange vugger jeg hende i mine arme, mens hun kigger mig dybt iøjnene mens jeg nynner matador melodien( det har jeg gjort siden hun var lille) Og tit falder hun i søvn og andrer gange gør hun ikke.
Hun falder først i søvn når hun er så træt at hun græder med sine øjne lukkede og jeg giver hende en sutteflaske med mælk i munden, så sutter hun og falder stille og roligt i søvn.
Jeg tilbyder altid sut og når hun er lige ved ta falde i søvn, prøver jeg nogen gange at tage flasken ud og give hende sutten-tiit lykkedes det og andre gange ikke.
Jeg synes det er synd og besværligt med at hun skal have flasken for at falde i søvn.
Jeg er helt på bar bund, har prøvet alt :-(
Har du nogle gode råd til mig?
Hilsen
Susanne