Brev:
Mareridt
8. oktober 2013
Alder:
4 år, 6 mdr.
Mareridt
Hej Helen.
Vores datter på 4 år har ofte mareridt. Hun kan være helt bange for at falde i søvn om aftenen, for hvad hvis nu hun drømmer en farlig drøm. Hun drømmer ofte om farlige fisk, men ellers handler det om de ting, der sker omkring hende. Hun tænker meget over tingene, og det hører måske alderen til.
Om natten kommer hun indtil os, og hun er velkommen. Nogle gange vågner hun grædende, og vi henter hende. Så kan hun have svært ved at falde i søvn igen. "Når jeg lukker øjnene mor, så drømmer jeg med det samme igen."
Er der noget, vi kan gøre for at hjælpe hende?
Med venlig hilsen
Mor til 4-årig