Brev:
Falde i søvn selv/uden mælk
8. september 2013
Alder:
3 mdr.
Falde i søvn selv/uden mælk
Hej Helen
Et kort spørgsmål:
Lukas er nu 3,5 mdr, og efter dit råd bliver han puttet med en lille tår mælk - også om dagen. Det går som regel rigtig fint. Sættet mig i soveværelset med nedrullede gardiner, han bliver holdt på en bestemt måde og får nusseklud, bliver nusset på en bestemt måde osv. Han bliver dog som regel lagt for sig selv inden han sover helt.
Men hvornår skal jeg begynde at lære ham at blive lagt direkte i barnevogn/vugge og så sove derfra uden mælk, men blot med nus og lidt holden i hånd?
Med venlig hilsen
Kristina