Brev:
Skiftende arbejdstider og baby
11. august 2013
Alder:
11 mdr.
Skiftende arbejdstider og baby
Hej Helen
Jeg arbejder i hotelbranchen og har derfor skiftende arbejdstider.
Jeg begyndte at arbejde da Olivia var 5,5 mdr. og har kun haft eftermiddagstjansen (15-23), idet det har været nemmest i forhold til resten af familien.
Nu har jeg så haft et par dage med morgenvagt (7-15), men Olivia, som nu er 11,5 mdr, bliver helt ulykkelig og vågner 2 timer tidligere end normalt og græder og græder og vil ikke have morgenmad (hvilket jeg normalt giver hende).
Vil jo gerne have morgenvagter for så at komme tidligere hjem, men er det pt. umuligt pga Olivia må jeg naturligvis indstille mig med at arbejde om eftermiddagen.
Venligst
den bekymrede mor