Brev:
Søvn, vågner hver time
10. august 2013
Alder:
8 mdr.
Søvn, vågner hver time
Hej Helen.
Har skrevet til dig før, men det er stadig lige dårligt med min drengs søvn, han er knap 8 mdr. Han sover rigtig fint om dagen og kan sagtens sove 2,5 time i barnevognen uden at vågne.
Men så snart han bliver lagt til at sove til natten i hans seng, så vågner han ca hver time og skal have sut og har svært ved at finde ro i sin seng, hvad kan vi gøre for at hjælpe ham til at sove bedre om natten.
Han falder selv i søvn til natten men sover bare rigtig dårligt, han er kommet på eget værelse og det virker ikke til at det blevet bedre efter han er kommet ud af soveværelset
Det skal siges at vi ikke går med barnevognen når at han skal sove om dagen.
Har du nogle gode råd til hvordan vi kan lære ham at sove bedre om natten da der ikke er noget problem om dagen.
Med venlig hilsen
Sabrina.