Brev:
Nutramigen - hvor længe? - 4 mdr.
23. juli 2003
Alder:
4 mdr.
Nutramigen - hvor længe? - 4 mdr.
Hejsa!
Min søn får tilskud af MME ved siden af amningen.
Jeg har indtil nu købt Nutramigen, da jeg har allergi (høfeber + astma), og jo gerne vil gøre det bedste for ham. Han er nu blevet 4 mdr., og i den forbindelse, synes jeg, at jeg har hørt at man godt kan gå over på alm. MME? Eller er der noget med at NAN HA er en mellemting?
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen
Lise