Brev:
Lange lure
8. august 2013
Alder:
7 mdr.
Lange lure
Kære Helen.
Har vidst læst mig frem til du gerne ser spørgsmål delt op i kategorier.
Endnu en gang tak for besvarelse af mit tidligere brev.
Du skriver at tidspunket for at ændre Eva's skæve søvnmønster ikke er det bedste og at det hurtigt kan ændre sig selv igen - så derfor vil jeg ikke gøre det store ved det når nu vi alle trives med det som familie.
Jeg skal bare høre dig om én ting - Eva tog idag en morgen lur på 2 timer og 45 min ( hun vågnede som sædvanligt kl 5.00 - der ammer jeg hende i sengen for at prøve at få hende til at sove videre - hvilket IKKE sker )
Og så sov hun 2 timer over middag !
Du skriver at børn i hendes alder har brug for 14 1/2 time og når hun sover så meget i løbet af dagen kan jeg jo også godt forstå hun kommer i seng 20.30 og er oppe igen kl 5....
Vil du anbefale mig at vække hende når hun sover så lange søvn stræk i løbet af dagen ?
Ser frem til at høre fra dig.
Hilsen Evas mor