Brev:
Ændring af sovevaner - 5 mdr.
1. november 2004
Alder:
5 mdr.
Ændring af sovevaner - 5 mdr.
Min lille søn sover lidt umuligt om natten. Han er 5 måneder og kommer i séng kl. 20. Han får aftensmad kl. 19 og kan derfor ikke rumme mere (natmælk), når han skal sove. Han vågner efter et par timer, spiser ikke meget, så han er nok ikke mega sulten. Han falder hurtigt i søvn igen.
Jeg har prøvet at give ham vand, men det dutter ikke. Han vågner igen alt mellem 01.00-03.00 og her får han mælk igen, her er han lidt mere sulten, men stadig ikke meget, drikker måske mellem 50-100ml. SÅ vågner han igen ved 04-00 tiden, mælketid igen..... og så vågner han ved 06.30 tiden og så er det slut med at sove.
Nogle gode forslag til ændring af dette især hans spisning, det virker jo ikke som om, han er meget sulten og derfor ikke en nødvendighed, måske han kunne sove lidt længere ad gangen.