Brev:
Vanskeligt ved at putte
6. august 2013
Alder:
17 mdr.
Vanskeligt ved at putte
Hej Helen
Vores dreng er nu udredt for hans grovmotoriske forsinkelse, og der er ikke anden årsag end, at han har været så syg af urinvejsinfektioner som lille. Han er nu 17 mdr. og udvikler sig med lynets hast på det motoriske område. Men vi kan se, at bagsiden af medaljen er, at han har vanskeligt ved at sove. Og falder kun i søvn, hvis vi ligger ved siden af ham i vores seng. Det skal siges, at han stadigvæk har sin tremmeseng inde i vores soveværelse. Mine spørgsmål er følgende:
* Hvordan lærer vi ham at putte i sin egen seng, uden han er ked af det eller rejser sig op og vil op?
* De næste 3 uger er han i gæstedagpleje, men jeg vil høre, hvornår vi så kan flytte ham ind på sit værelse, og hvordan kan vi gøre det?
Med venlig hilsen
Rikke