Brev:
Søvn og fjerne mælken
6. august 2013
Alder:
12 mdr.
Søvn og fjerne mælken
Kære Helen
Tak for dit svar, har lige et par spørgsmål mere inden ammestop ;)
Jeg har allerede gang i historie og sang inden natamningen hun er ligeglad med sutble, bamse og bruger stadig ikke sut, så når jeg fjerner mælken, så vil hun jo protestere voldsomt frygter jeg for hun nyder det :( men hvor længe skal jeg regne med at stoppet tager?
Er det forresten tid til at hun kun sover 1 gang om dagen nu sover hun 2 x 45 min for hun gider ikke det soven?
Hilsen Mig