Brev:
Døgnrytme og fest om natten
5. august 2013
Alder:
1 mdr.
Døgnrytme og fest om natten
Hej Helen
Vi har den skønneste datter på 6 uger, hun kan godt lide at ''holde fest'' om natten, hun græder ikke eller noget, men er vågen og meget urolig.
Mit spørgsmål går ud på hvordan får vi givet hende en døgn rytme, så hun får faste sove tider, eller er det noget hun selv finder ud af????
Det har været sådan de sidste par nætter, at hun har været vågne i et par timer efter hun har spist. Hun får kun modermælkserstatning.
Håber du kan hjælpe os
Hilsen Annette