Brev:
To skridt frem et tilbage
5. august 2013
Alder:
12 mdr.
To skridt frem et tilbage
Kære Helen
Jeg har endelig taget springet og nu får min datter ingen mælk om natten mere, men hun får stadig når hun skal puttes. Har haft 2 fantastiske nætter med hende og jeg kunne næsten ikke få armene ned. Hun vågnede en gang og om morgenen gik jeg ind og vækkede hende! Det vil jeg så gerne have bliver ved, men nu er det som om at det går baglæns og hun vågner ca to-fire gange og får lidt vand eller skal bare ligges igen. (Kan det være sommervarmen?)
Hun er nu 1 år og jeg vil gerne stoppe amningen helt, hvad gør jeg punkt for punkt?;) hun kan stadig ikke bare ligges og man siger godnat men det tror jeg kommer. Men man kan ved at sidde ved siden af tremmernes og nusse hende godt få hende til at sove ;) jeg følger stadig din dagsplan fra din bog. Jeg vil også gerne have at hun kan sove hvis der er lidt "larm"? Er det for sent at lære?
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen
En stolt mor