Brev:
Vedr. vitaminer
5. august 2013
Alder:
17 mdr.
Vedr. vitaminer
Kære Helen,
Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal give min lille dreng vitaminpiller. Han får d-vitamin dråber og vi spiser rimeligt varieret, om end han er ved at nå en alder, hvor han fra tid til anden godt kan være selektivt spisende.
Kærlig hilsen
Stine