Brev:
Søvn, trøst og sut
10. juli 2013
Alder:
6 mdr.
Søvn, trøst og sut
Hej Helen.
Mange tak for dit svar. Det var dejligt med noget praktisk at forholde sig til, hvordan at vi kan tackle det at vores dreng er så afhængig af sutten om natten og jo vågner op mange gange i løbet af natten.
Nu til et opfølgende spørgsmål. Jeg prøvede at nusse Julius første gang han græd efter sutten, jeg holdte i hånd, sagde beroligende ord til ham og da han blev mere ked af det tog jeg ham op. Dette gjorde at han blev rigtig ked af det og han græd rigtig meget i 10 min og jeg kunne simpelthen ikke trøste ham så til sidst gav jeg ham sutten og vuggede ham. Når han så var faldet til ro prøvede jeg at tage sutten fra ham, men så startede det forfra.
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal gribe det an, når at han bliver så ked af det. Jeg kan så få gjort sådan at han er faldet til ro og han har sovet 5 min, så begynder han at græde igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og håber du kan hjælpe. Føler Julius er et meget uroligt barn og har svært ved at finde ro, men jeg ved ikke hvordan at jeg skal hjælpe ham til at finde ro.
Kærlig hilsen
Sabrina.