Svar: Ændret afførring
30. oktober 2004
Alder:
4 mdr.
Kære Nete
Får din datter fortsat Nutramigen, eller er du begyndt at give hende nogen andet, for så er det måske der at årsagen skal findes?
Jeg vil give din læge ret i at så længe din datter ikke har feber, trives og i øvrigt virker som hun plejer, så er det i orden at se det an.
Fortsætter det og du ikke har ændret på hendes mælkeindtag eller er begyndt at give anden mad, så sker der ikke noget ved at du kontakter lægen igen. Du kan se det an week-enden over, med mindre hun får feber eller pludselig virker sløj.
Måske har din datter fået lidt træk. Det er jo blevet koldere i vejret. Vær opmærksom på at hun ikke fryser eller får træk, når hun ligger på gulvet.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske