Brev:
Rugbrød,- hvordan får vi begyndt?
27. juli 2003
Alder:
7 mdr.
Rugbrød,- hvordan får vi begyndt?
Hej igen
Jeg læste med interesse om en 7 mdrs baby som gerne ville have rugbrød. Hvornår må man begynde at give? Og hvad/hvordan gør man?
Min søn er også 7 mdr. spiser 3 skemåltider om dagen og er mere end interesseret i vores mad, det er blot det med kartoflerne som han ikke vil.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Kaspers mor