Brev:
Afføring hvor ofte?
29. juni 2013
Alder:
10 mdr.
Afføring hvor ofte?
Hej Helen
Hvor ofte bør en baby have afføring? og hvornår bør man skride ind og bruge medicin?
Min datter har afføring ca. hver 3. dag. Normalt kommer det let ud. Men af og til presser hun men bleen er tom og når det endelig kommer ud er det knoldet eller som små kaninlorte.
Ellers giver jeg nu 2 amninger, som det anbefales, men vil af nysgerrighed gerne vide hvorfor det er at man skal erstatte amning/flaske med yoghurt?
Er det fordi modermælken/MME ikke længere er rig nok på næringsstoffer som mange siger eller er det for at de små bliver introduceret for mælkeprodukter og ikke senere hen skulle afvise dem?
Venligst
Birgitte