Brev:
Allomin modermælkserstatning
27. oktober 2004
Alder:
5 mdr.
Allomin modermælkserstatning
Hej,
Jeg synes, det er lidt svært at hitte ud af, men hvad er forskellen på Allomin 1 og 2 (lyseblå og mærkeblå)?
Min søn er 5 måneder og han drikker begge to med velbehag, jeg laver også mad/mos af dem.
Han kan bedst lide at drikke dem kold (skuffe kold), er det ok?
Og dækker de hans næringsbehov, han ammer ikke mere, det gad han ikke?
Og hvor meget skal en lille fyr som ham drikke af mælk i løbet af dagen. Da han blev født vejede han 4700 og var 55 cm. lang, nu er han lidt over 8 kilo.
På forhånd tak for hjælpen.