Brev:
Stop med amning og vægttab
27. oktober 2004
Alder:
5 mdr.
Stop med amning og vægttab
Hej Helen
Jeg vil gerne stoppe med at amme inden jul, da jeg gerne vil på vægt vogternes kur efter nytår? Hvordan gør jeg det bedst og nemmest for min datter og jeg?
Hilsen Rikke