Brev:
Kan baby sove for lidt?
12. juni 2013
Alder:
6 mdr.
Kan baby sove for lidt?
Hej Helen.
Vores datter lader ikke til at være den helt store sovetryne og har aldrig været det. Hun bliver 6 mdr. om en uges tid.
På en god dag sover hun 2x1,5 time og en powernap på 25 min. Om natten sover hun 9-10 timer, dvs. 12,5-13,5 timer i døgnet. Er det ok? Hun er ellers glad og tilpas.
Hun er ofte vågen 2,5-3 timer mellem hver lur, er det ok?
Med venlig hilsen
Lillepigens mor