Brev:
Mælk og forstoppelse - 15 mdr.
6. juni 2013
Alder:
15 mdr.
Mælk og forstoppelse - 15 mdr.
Hej Helen.
Vores dreng har døjet med forstoppelse i over et år nu, og får 2 breve Movicol junior om dagen. En kollega gjorde mig opmærksom på, at almindelig mælk kan virke forstoppende, og vi skulle prøve syrnet mælkeprodukter. Er der evidens for det?
Med venlig hilsen
Rikke