Brev:
Morgenmad - 15 mdr.
6. juni 2013
Alder:
15 mdr.
Morgenmad - 15 mdr.
Hej Helen.
Vores dreng har altid været god til at spise morgenmad, men indenfor den sidste uge, så har han ikke spist så meget. Vi har både prøvet øllebrød samt en rugbrød med smøreost. Men lige meget hvad, så er han ikke så sulten.
Jeg tænker, det kan være, at han måske har behov for mere variation. Og vil høre, om du har nogle ideer til morgenmad?
Desuden vil jeg høre om, det er ok, at han engang i mellem får omelet til morgenmad?
Med venlig hilsen
Rikke