Brev:
Græder når han vågner
26. maj 2013
Alder:
2 mdr.
Græder når han vågner
Hej Helen!
Tak for dine tidligere svar:-)
Der kommer lige et spørgsmål mere..
Min dreng på 11 uger græder altid når han vågner.. Nogle gange i søvne og andre gange er han rigtig vågen.. Det hjælper sjældent at trøste ham, man skal virkelige gøre noget for at fange hans opmærksomhed eller begynde og amme ham for at det stopper.. Og så er han lysvågen bagefter.. Kun ganske få gange vågner han uden at græde, men så begynder han og græde kort efter..
Det har altid været sådan er det normalt?
Med venlig hilsen
Anja