Brev:
Afhængig af bevægelse
23. maj 2013
Alder:
3 mdr.
Afhængig af bevægelse
Kære Helen,
Vores datter på 3 mdr har siden fødslen blevet vugget i arme og hængevugge, samt på pilates bold pga kolik. Vi oplever nu at det er meget svært at få hende til ro dels når hun skal sove eller hvis hun er ked af det /hysterisk uden at vugge eller hoppe.
Hun vågner også konsekvent når barnevogn står stille eller vi lægger hende når hun er faldet i søvn i vores arme. Det er meget frustrerede dels fordi jeg ik selv får sovet om dagen og dels fordi hun selv bliver overtræt fordi hun ik får sovet nok og færdigt.
Hvordan kan vi træne os ud af denne lidt onde cirkel ?
Det er ik så stort et problem om natten. Desuden så sover hun meget uroligt i de tidlige morgentimer og vågner ofte hvor vi må vugge hende i søvn igen hvilket tager tit 30 min. Hvordan sover hun sådan?
Håber du kan hjælpe
Mange hilsner
Den trætte mor