Brev:
Ked ved putning om aften
22. maj 2013
Alder:
4 mdr.
Ked ved putning om aften
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi vi er ved at lære vores 4½ måneder gammel baby at falde i søvn selv. (Tidligere er hun kun faldet i søvn ved at blive vugget i søvn i vores arme eller barnevognen.)
Det går godt med selv at falde i søvn, når hun bliver putte til formiddag og eftermiddag, men når hun skal puttes til natten bliver hun meget meget ked og hysterisk. Hun får sin sut, bamse og jeg ammer hende lige inden så hun ikke er sulten. (jeg fuldammer hende)
Vi har prøvet at berolige hende mens hun stadig ligger i sengen men det hjælper ikke, efter 2-3 minutter tager vi hende op og hun falder til ro.
Vi er i tvivl om hvordan vi skal gribe det an, så jeg håber at du har nogle gode råd til os.
Venlig hilsen
Louise